Rýchlych šoférov nahlasujte takto a o retardér požiadajte takto. Sereď radí, ako na nebezpečných šoférov

R

Zabezpečí mesto meranie rýchlosti? Mesto Sereď nemá dosah na kontrolu rýchlosti na cestách a ani mestská polícia Sereď nemá kompetenciu merať rýchlosť.   Rýchlu jazdu oznamujte bezodkladne štátnej polícií Podnety na kontrolu alebo zvýšenú hliadkovú činnosť je možné zasielať na emailovú adresu: odiga@minv.sk. Ak je možné, tak podnety upresňujte na dni a čas z dôvodu zabezpečenia cieleného dohľadu v cestnej premávke v týchto lokalitách, informoval Okresný dopravný inšpektorát Galanta.   Chceme retardér. Ako ho vybaviť? Umiestnenie nových spomaľovacích prahov v meste rieši Oddelenie rozvoja mesta. Najprv si musíte zozbierať podpisy obyvateľov príslušnej ulice, ktorí s umiestnením spomaľovacieho prahu budú súhlasiť. Premyslite si tiež, kam konkrétne by ste spomaľovací prah chceli umiestniť. Dôležitý je najmä súhlas toho, pred koho dom má byť retardér namontovaný. V praxi sa totiž môže udiať to, že v jeden týždeň spomaľovací prah mesto osadí a do týždňa vznikne petícia za jeho demontovanie. Lebo obyvatelia nechcú hluk pred svojím domom, ani v jeho blízkosti. Toto sa už viackrát v Seredi udialo a domontážou sa spomaľovacie prahy presunuli do kategórie „zmarená investícia“. Bariéry, stĺpiky, ploty, kamery….. Opatrenia na zvýšenie bezpečnosti sú vždy len reakciou na nebezpečné správanie sa šoférov na cestách. V ideálnom svete by neboli potrebné žiadne opatrenia, nakoľko by si každý dokonale uvedomoval svoju zodpovednosť a rešpektoval by právo druhých cítiť sa bezpečne. Toto je podstata, prečo neustále riešime akékoľvek bariéry, stĺpiky, ploty, retardéry a kamery.     zdroj: seredskenovinky.sk  ]]>

25 komentárov

  • Spomaľovacie prahy sa umiestňujú podľa predpisov zverejnených na stránke SSC s podľa vyjadrenia MDVRR
    je potrebné ohlásenie pri prefabrikovsnych spomaľovacich prahoch a stavebné povolenie pri stavebných spomaľovacích prahoch.
    Pri umiestňovaní treba dbať, aby sa vibrácie neprenášali na obytné domy.

  • Presne ako sa píše aj v článku. Veľa ľudí vidí rýchlo jazdiace autá/motorky a hneď prvoplánovo volajú po osadení spomaľovacieho prahu. Ale treba si uvedomiť, či ste ochotní trpieť spomaľovanie auta/nákladného auta/motocykla/štvorkolky, prekonanie spomaľovacieho prahu vsetkými nápravami prípadne aj s prívesnými vozíkmi a podobne, a následný rozbeh sprevádzaný otrasmi a vibráciami pri väčších automobiloch poprípade krásnou zvukovou kulisou cestných motocyklov najmä za horúcich letných nocí keď sa snažíme vyvetrať koľko toľko aspoň v noci.

  • Presne ako sa píše aj v článku. Veľa ľudí vidí rýchlo jazdiace autá/motorky a hneď prvoplánovo volajú po osadení spomaľovacieho prahu. Ale treba si uvedomiť, či ste ochotní trpieť spomaľovanie auta/nákladného auta/motocykla/štvorkolky, prekonanie spomaľovacieho prahu vsetkými nápravami prípadne aj s prívesnými vozíkmi a podobne, a následný rozbeh sprevádzaný otrasmi a vibráciami pri väčších automobiloch poprípade krásnou zvukovou kulisou cestných motocyklov najmä za horúcich letných nocí keď sa snažíme vyvetrať koľko toľko aspoň v noci.

  • Možno by stačilo občas vykonať nejaké policajné kontroly na najviac frekventovaných uliciach, ako sú Cukrovarská a Čepenská. Tam sa najčastejšie konajú preteky, ľudia sa na to neustále sťažujú, ale kontroly tu nevídam. A najlepšie je, keď sa takéto preteky konajú a pred policajnou stanicou parkujú všetky služobné autá. Neverím, že všetci naraz majú nejakú prácu v kancelárii…

  • Možno by stačilo občas vykonať nejaké policajné kontroly na najviac frekventovaných uliciach, ako sú Cukrovarská a Čepenská. Tam sa najčastejšie konajú preteky, ľudia sa na to neustále sťažujú, ale kontroly tu nevídam. A najlepšie je, keď sa takéto preteky konajú a pred policajnou stanicou parkujú všetky služobné autá. Neverím, že všetci naraz majú nejakú prácu v kancelárii…

  • Vzdy je potrebne identifikovat ciel, ktory chceme dosiahnut, alebo analyzovat problem, ktory potrebujeme odstranit. A je potrebne uvedomit si, ze akymkolvek obmedzenim obmedzujeme vsetkych, nielen tych, ktori predpissy systematicky porusuju.

  • Vzdy je potrebne identifikovat ciel, ktory chceme dosiahnut, alebo analyzovat problem, ktory potrebujeme odstranit. A je potrebne uvedomit si, ze akymkolvek obmedzenim obmedzujeme vsetkych, nielen tych, ktori predpissy systematicky porusuju.

  • toto je riešenie.aj ked trochu drahšie.”Od roku 2010 testovali vo švédskom Linkopingu nový aktívny spomaľovací retardér. Má názov Actibump a na rozdiel od bežného retardéra spomaľuje len rýchlo idúce vozidlá.”dal by som link.ale Miloš by to neschválil. tak si to vyhľadajte sami

  • toto je riešenie.aj ked trochu drahšie.”Od roku 2010 testovali vo švédskom Linkopingu nový aktívny spomaľovací retardér. Má názov Actibump a na rozdiel od bežného retardéra spomaľuje len rýchlo idúce vozidlá.”dal by som link.ale Miloš by to neschválil. tak si to vyhľadajte sami

  • toto je riešenie.aj ked trochu drahšie.”Od roku 2010 testovali vo švédskom Linkopingu nový aktívny spomaľovací retardér. Má názov Actibump a na rozdiel od bežného retardéra spomaľuje len rýchlo idúce vozidlá.”dal by som link.ale Miloš by to neschválil. tak si to vyhľadajte sami

  • toto je riešenie.aj ked trochu drahšie.”Od roku 2010 testovali vo švédskom Linkopingu nový aktívny spomaľovací retardér. Má názov Actibump a na rozdiel od bežného retardéra spomaľuje len rýchlo idúce vozidlá.”dal by som link.ale Miloš by to neschválil. tak si to vyhľadajte sami

  • Actibump ma tu nevyhodu, ze sa jedna vlastne len o psychologicky ofuk. V skutocnosti nespomali a nezodpovedny sofer si nan zvykne.

  • Actibump ma tu nevyhodu, ze sa jedna vlastne len o psychologicky ofuk. V skutocnosti nespomali a nezodpovedny sofer si nan zvykne.

  • ked tam daš ostrovčeky ako v rakúsku tak sa nevyhne. Alebo češi majú semafory. Ideš rýchlo máš červenu.ale to obmedzuje aj ostatných.inak všetko je to celé na prd. spomalím pred radarom a potom osolím na 100km/h

  • ked tam daš ostrovčeky ako v rakúsku tak sa nevyhne. Alebo češi majú semafory. Ideš rýchlo máš červenu.ale to obmedzuje aj ostatných.inak všetko je to celé na prd. spomalím pred radarom a potom osolím na 100km/h

  • Ešte treba povedať, že v súčasnosti sú spomaľovače posledné riešenie, ale vo forme hliníkových diskov . Dokonca predpis o nich už ani samostatne nepojednáva , len v hodnotení kvality sú stanovené podmienky, ako ich použiť.

  • Ešte treba povedať, že v súčasnosti sú spomaľovače posledné riešenie, ale vo forme hliníkových diskov . Dokonca predpis o nich už ani samostatne nepojednáva , len v hodnotení kvality sú stanovené podmienky, ako ich použiť.

  • Bohus, nabehova hrana na bumpe je tak nizka, ze ju pocitis asi ako dilatacnu sparu na moste. Takze zvykne.

  • Bohus, nabehova hrana na bumpe je tak nizka, ze ju pocitis asi ako dilatacnu sparu na moste. Takze zvykne.

redakcia

Niečo o mne

Moje meno je Miloš Majko, pracujem akonovinár, redaktor nezávislých spravodajských portálov, občiansky aktivista v prvej línii.

V článkoch sa najčastejšie venujem tzv. nepohodlným témam.

—Vítam Vás na mojom blogu.